Kononnya busy konon....

Alhamdullilah sebab telinga saya yg sakit ari tu dah ok. Baru lah dapat mendengar dengan baik ni. hihihi..sejak beberapa hari lalu saya busy kononnya. Saja membusykan diri bah..hihii.

Well, banyak plan yang saya sudah rancang di hari yang mendatang ni. Sibuk mau pegi sana sini.
Tapi tak tahu jadi ke tak. Wait and see jer. Saya sangat berharap yang Lunch 3hb 2 ni di Rumah Unversiti di UM saya dapat join. Kena jemput tu..hehe...makan puas2 ni.

Walauapa pun, saya tetap seronok lepak di marudubloggers dan d-bos fm tu. Jangan risau saya selalu lepak sana juga. hehehe..apa yg terbaru nanti saya tulis di blog ini.

ok see yah...

0 Comments:

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every