Akhirnya debaran AJL Ke-23 sudah berakhir. Saya menonton dari rumah je. Malas nak pegi bukit jalil. Sebab last year saya dah pegi sana tengok live. Seperti yang dijangka oleh orang ramai, Faizal Tahir berjaya membolot 3 anugerah dengan lagu Sampai Di Syurga. Saya suka lagu ni. Memang best.

Keputusan Rasmi Anugerah Juara Lagu Ke-23

Best Vocal - Faizal Tahir – Sampai Di Syurga

Best Performance - Faizal Tahir – Sampai Di Syurga

Best Ethnic Song -Farahwaida – Persoalan Cinta

Best Ballad Song - Sampai Syurga - Faizal Tahir

Best Pop Rock Song - Lagu Untukmu - Meet Uncle Husin

Best Song - Lagu Untukmu - Meet Uncle Husin

Ternyata jangkaan ku salah kerana posted saya sebelum ni silap. Perserta Sabahan tak dapat apa2. haha..Tak pe Ayu dan Stacy..korang boleh cuba di masa akan lain. Walau apa pun persembahan korang malam tu memang best giler. Cuma tak de nasib kan. Bagi mereka yang tidak dapat menonton AJL23 Live di TV3 boleh lihat di youtube.

Kawan-kawan lain cakap macam ni: kenapa Juara Lagu Ke-23 tidak diberikan kepada perserta Sabah?...sebab nya sepanjang 2008 dalam program realiti Tv ia diungguli oleh peserta Sabah. Wakakakakakaka....

Akademi Fantasia : Stacy
One In A Million : Ayu
Gengstarz : One Nation Emce
Juara Lagu Ke-22 : Estranged ( Rich)

P/s: Tak mungkin mereka menang lagi. Betul tak? Cuma teori saya je ok. Jgn marah.





2 Comments:

  1. Qarl said...
    hye.. thanx 4 visiting my blog.. i'll link ur blog afterwards.. quite busy!

    to me; AJL23 was d best AJL ever! hahahahah

    best sgt last nite..

    Ziana walaupun tak menang apa2, tp die dh menang kepercayaan & sorakan dr seluruh stadium.. i was there & i knew it!

    Faizal mmg deserved.. we all fans ziana pun jert giler2 for him.. and i'm also Faizal's fans...

    so... bkaitan teori SABAH ke ape... dont believe it..... sebenarnya sume lagu kuat2.. estranged was great, stacy pun.... rezeki je blom lagi... papepun estranged dh rasa last year!
    zrull said...
    malam tu mmg best la ajl23. aku yg tgk kat tv je pun terasa kemeriahannya. ramai giler orang jerit2. ko pun suka jerit2 erk..hahaha..

    well, yes faizal mmg deserved. mmg dia best. honestly. aku mmg terkejut yg meet uncle husin yg menang. ingatkan faizal..haha..

    apa pun teori sabahan tu lawak jer. jgn marah ye...

    setelah aku explore blog ko..wah...ko, wan mmg rapat dengan artis2 ar. siapa kah sebenarnya kamu ni??? ehm...

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every