Kisah Kelmarin...

Saya bangun awal sebab nak pegi ke Mid Valley. Sebab dah janji dengan kawan nak pegi kat career fair bah. Ia dianjurkan oleh Jobstreet.com MCTF'09. Best lah sebab banyak company yg turut serta. Ini lah masanya nak submit resume utk apply kerja. Ehmm...ada juga la saya bagi resume saya tpt dorang. Nanti mereka akan call. Itu pun kalau terpilih. Time tu mmg sesak la. Ramai sangat orang. Pegi kejap je terus keluar.



Lapar pulak...tapi sebelum tu kami pegi kat MPH sebab kawan nak beli buku untuk students dia. Saya pula kalau pegi kat MPH mesti nak baca majalah hiburan yg free saja. hahaha...
Lepas beli buku kami pun pegi makan. Kali ni kami makan kat Restuarant Dome (Italian punya). Tapi sekali kami order cuma makan nasi lemak ja. hahaha...then order ice chocolate. Memang sedap lah.


Nasi Lemak Ayam mmg sedap


Aku dan Azmi mau makan ni..

Ingat mau tengok movie kat Cinema tapi takut tak sempat balik rumah bah. Sebab mau tengok AJL23 malam tu.. Terus canceled la. Pada hal sudah tempah awal2. ehm...Pegi beli barang di Jusco la konon. Memang ramai kawan yg keja part time kat Jusco Mid Valley ni. Semua dorang masih tak tahu yg saya dah balik ke KL. Sekali tu...terserampak pula dengan si Daus. Hari2 chat dgn dia di YM dan dia ingat aku masih di Sabah. hahaha..jgn marah daus. Just joke!!

4 Comments:

  1. Cherry Sansita de Falconi said...
    adede... happy ka kamu ni MUH manang? teriak2 neighbour aku mau saja aku timbak... ingatkan aada pembunuh bersiri masuk rumah dia...
    zrull said...
    yah bah..mesti la happy...kalau c faizal or stacy yg menang pun kena terik2 juga bah..


    wakaka ... :P
    My-RiE said...
    ni ja keja ko ar...
    sedap juga makanan tu..hahaha
    zrull said...
    heheh...makan je keja tapi masi juga kurus...hehehe...

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every