Debaran AF8, 18 April 2010

Malam ini debaran AF8. Nampaknya tiada penyingkiran!. Semua terselamat. Setakat jam8.30malam tadi pelajar yang paling tercorot adalah Daus, Nad dan Iwan. Lepas tu dorang nyanyi lagu menuju puncak. Then ditayangkan VT disebalik tabir konsert semalam iaitu apa yg berlaku sebelum dan selepas pelajar2 tu nyanyi. Tak semua ok la juga. Tu la mcm biasa Adira, Maulana dan Ain mendapat pujian dr pengkiritik.

Selapas tu Sarimah umumkan lagi 3 pelajar tecorot setakat jam 9malam. Mereka adalah Nad, Ain dan Iwan.  Wah Ain dalam bottom 3. Lepas tu ditayangkan VT pasal konsert semalam dan komen oleh pengkritik.. Paling menyerlah: Maulana. Kurang menyerlah: Nad, Shahir.Sarimah mengumumkan Undian ditutup!. Seandainya pelajar kegemaran mereka terkeluar siapakah patut diberi peluang?? ala.. masing2 fans mau pelajar mereka diberi peluang.

Mereka nyanyi lagu Pergi- Aizat versi koir. Berdiri tegak saja. hahaha. Akhir sekali 3 paling tercorot: Nad, Farina dan Ain. wah... semua wanita. Selepas Sarimah buat saspen2 akhirnya diumumkan Farina paling tercorot dan tersingkir. Sedang fan Farina bersedih dan pada masa yg sama Fans lain sedang bergembira sebab Farina tersingkir.... tetiba diumumkan Tidak Ada Penyingkiran untuk minggu kelima ini. iskkk.... motifnya konon Farina membuat persembahan yg baik semalam dan begitu juga pelajar lain.

Namun mungkinkah minggu hadapan 2 orang pelajar akan tersingkir???? Harap2 pengundi bijak. pelajar mcm Nad yg paling kureng rasa2nya lebih berbakat dalam bidang lakonan dan pengacaraan. Ngam dia jadi pengacara sukan kat Astro Arena. hahha. tapi bab nyanyi kureng la. hehehe.

Cerita pasal Ain Af8.
Ramai orang cakap wajah Ain Af8 ni ada iras2 Beyonce. hahaha. Mata nampak sama la sedikit. Amboi suka hati je aku nak cakap dorang ada sama. heheh. Beyonce adalah penyanyi yg hebat. Semoga Ain dapat menandingi Beyonce. Go Malaysia!!

 Ain dan Beyonce serupa ka?

Terima kasih!!

P/s: sempat juga tengok audition Mentor kat TV3 tadi. adehhhh.... sangat2 over lah yang ditayankan kat tv tu. kelakar sangat2.. hahahahahahahha. Tapi aku juga minat Mentor. Mentor start bulan mei.

0 Comments:

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every