My Lifes

Minggu ini saja hariku dimulai dengan pergi Redbox Sogo ngan kawan2. hehe..penat juga karaoke di Redbox tu ek..hehe..

Buat masa ni aku masi busy lagi. Ada keja lain perlu aku buat. Exam PTD pun aku tak dapat pegi. ciannyer...ala..kalau pegi pun takkan lulus punya. hehe..last year da cuba tapi gagal. next time la aku try lagi. hehe..

aku cuba cari berita2 hiburan yg aku minat..AF7 still dalam penapisan. awal mac ni AF akan mula. mula lah demam AF lagi di Malaysia ni..hehe..aku layan je benda2 mcm ni. kadang2 tu aku siap undi sms tu lagi. peduli la buang kredit. bukan kredit korang pun..hehe


Esther - Better In Time. It's was the best performance for the night!!

malam tadi...OIAM 3 konsert pertama sudah bermula. seramai 12 peserta beraksi. Malangnya (hehehe)...Ester telah buat persembahan hebat. Paul dan Syafinaz benar2 kagum. Peserta kegamaran tu. hehe...so, Ester dapat terselamat daripada tersungkir di minggu hadapan. hebatkan...hehe...ingat mau pegi bah di plaza alam sentral tu. tapi balik keja lambat pulak. so, maybe next week la mau p sana. tgk live mesti best kan...hehe

MyStarz Lg pun masuk final sudah. Sokong c Hairi tuh. Final nanti dia nyanyi lagu rock. wow...

apa pun..

1 Comment:

  1. Qarl said...
    my fav..

    mystarz : nashrin or wana

    oiam3 : ermmmm.. dunno yet

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every