Bergaya di Danga Bay, Johor.


Termenung jap melihat keindahan lautan...

Bercuti merupakan salah satu cara untuk membuang segala stress dalam fikiran. So, aku pegilah bercuti konon. Lokasinya...di Johor Baharu. hahah...percutian aku 3hari 2malam. Penginapan dan pengangkutan aku ditaja oleh kawan aku kat JB..wakaka... tak mampu nak stay di hotel.

Sepanjang kat JB aku dibawa berjalan2 keliling JB. Sebelum ni mmg pernah pegi JB tapi sekejap saja. Sebab tu pun sebab pegi masa abang angkat aku kawin. Perkahwinan Saiful Amri dan Yulma.
(mereka kawin di Masai, Johor). Memang JB mmg best lah. Next time aku nak pegi lagi. hehehe...

Mcm sakit hati juga sebab tidak dapat pegi di Singapore. Masa di Danga Bay tu..Negara Singapura dapat dilihat. Hehe...aku tiada pasport bah. Lagi pun jgn pegi Singapore kalau tiada duit yg cukup kan..hehe...
Pura-pura termenung..hehehe..sedang melihat singapore tu..

hehehe...hello everybody...

seberang laut tu adalah Singapore....


Seronok sangat dapat jalan2 kat JB. Lain kali nak pegi lah. Rasa tak puas bah. em...kalau sampai di JB terus aku mau pegi di Singapore lall pulak..hehehe...

Jom lah...

3 Comments:

  1. AragangTandik said...
    Salam Rul, hey babanar momiansau ko ke. aku pun peranah beberapa kali ke Johor - tapi first time aku pigi taun 68 (ui na otuo babanar no iti ) pigi ikut kawan satu college pigi rumah dia di Batu Pahat. Raya time aku kena bawa visit saudara2 dia. tiap kali dia kasi kenal, 'ini budak Sabah' - eh eh - macam inda perana diaurang jumpa urang Sabah time tu. Firstime jumpa urang Tandek pula tu he he he. Nasib baik aku ni time tu lah ok ok jugalah - santek kali sikit - putih lah comparatively. Bah naik bakul angkat sondiri he he he.
    zrull said...
    hehehe...jalan2 saja ba...
    mr.syazwan said...
    CUTI2 MALAYSIA..
    BYK TEMPAT BELUM DI TEROKAI..
    JOM CUTI2..
    haha

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every