Adeh..pengalaman pahit!!

Busy keja...balik dr office sekitar jam 6.30 mcm tu aku terus balik rumah. Then..kawan ajak pegi Cheras naik moto... Tak makan lagi lepas keja terus ikut kawan pegi cheras. Kawan aku ajar tuysen kat sana. Aku just lepak. Lepak punya lepak kami balik rumah dah jam 12 midnight. wow...malam tu hujan2 lagi tu..kami balik saja p rumah. adeh...boleh pulak tayar moto tu pancit kat tol cheras...so, tak ada cara lain terpaksa jalan kaki sampai ke Kondo Rakyat. Kaki mcm dah nak tercabut dah. Letih sangat..heheh....trauma naik moto malam2 dah ni..heheh...

But, kami sampai juga dirumah. 2jam lebih juga jalan kaki oh...hehe..


MEMANG PENGALAMAN PAHIT.

Lagu ni jadi pengubat keletihan..

4 Comments:

  1. AragangTandik said...
    nah tula kau kuat butul momiansau - nasib baik inda da rogon oboh. he he he.
    azirulgcarl said...
    betul tuh....harap2 x berulang lagi...pahit sangat pengalaman tuh..

    ehmmmmm
    aZwaN mUsLiM said...
    jirul, ko da keje ke?
    日月神教-任我行 said...

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every