Bila aku explore fail2 di laptop aku ni, aku nampak pula banyak gambar masa lalu. hehe..cari punya cari..aku nampak gambar yg salah satu paling bermakna dalam hidupku..ceh...(minta puji saja kerja aku ni..wakakaka)...

Pic ni diambil semasa jamuan berbuka puasa bersama Menteri Sabah di PWTC, KL pada tahun 2007. Masa ni semua student Sabah di Semenanjung dijemput hadir. Kira penuh juga la PWTC tu. Makan pun kenyang. Kerajaan Sabah yg sponser jamuan ni. Thanks!..

Dapat juga aku begambar ngan Menteri Sabah.

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    bikin panass...heheh tody bagus oo kau ramai suda selebriti / menteri yang kau bgambar2 hehehe...paham2 la...
    Qarl said...
    owh ni ke rupa menteri nya..

    thanx
    kalo x, karl x tau

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every