baru ja aku sampai di kg dr kl terus aku dimaklukan untuk jadi pengapit. wah... terkezzzzut aku. mula2 aku tak nak sebab segan. Maklumlah aku kan jarang2 muncul depan orang ramai dan didepan kazen2. hahaha. tapi atas permintaan pihat pengantin sendiri aku sanggup. huhuhu. mmg ini first time jadi pengapit.

Tapi mmg best lah. dapat jadi ala2 artis gitu sebab ramai orang yg amik pic aku. hahahaha. (perasaan ni). So, masa ni la aku kena pakai make up. fuyooo...jadi hensem ke. haha. jadi pengapit tak lah penat. just kipas2 pengantin tu jer. tapi zaman skg da canggih... kat depan tu ada kipas elektrik. Senang.

Paling mencemaskan aku bila aku kena mengiringi pengantin menari. Ada pulak tu pengapit laki dan pompuan kena suruh menari mangandak. Nerves gilerrrr. Tak pernah2 nari mcm ni. then, lepas tu kena suruh nyanyi. adehhhh... kemunculan aku di public membuatkan aku nerves juga.

Apa pun, moga berbahagi kepada pengantin. Thanks ye jemput aku jadi pengapit.

0 Comments:

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every