Akhirnya senarai 14 lagu Muzik Muzik 25 diketahui dan akan berentap di Final Anugerah Juara Lagu 25. Boleh lah aku katakan top 14 lagu ini menjadi kegilaan ramai oleh rakyat Malaysia. hahaha.Oh.... Stacy and Adira good luck to both of you.

Senarai Penuh Finalis AJL25:
1.Hanyut – Audi Mok/Faizal Tahir/Faizal Tahir
2.Kebahagiaan Dalam Perpisahan – Edry Abdul Halim/Edry Abdul Halim/Shahir AF8
3.Noktah Cinta – Ajai/Sheikh Qalam/Hafiz AF7
4.Drama King – Taja/Teja/Meet Uncle Hussain
5.Ku Ada Kamu – Edry Abdul Halim/Edry Abdul Halim/Adira AF8
6.Cinta Sempurna – Yuna
7.Pelita – Loque/Loque/A.P.I
8.Berlari – Shazzy Ishak/Tomok
9.Sofea Jane – Iswandy/Sham/Black Mentor
10.Mencari Konklusi – Noh/Noh/Hujan
11.Selamat Malam – Audi Mok/Faizal Tahir
12.Ekstravaganza – Sam/Bunkface
13.Jahat – Edry Abdul Halim/Edry Abdul Halim/Stacy
14.Tolong Ingatkan Aku – Ana Raffali

Siapkah yang bakal dinobatkan Juara Lagu ke-25 ini? Mampukan Faizal Tahir menebuskan kekecewaannya selepas gagal meraih Juara Lagu di AJL sebelum ini? Tergugat ke finalis lain kerana kehadiran Shahir dan Adira di pentas AJL 25? mungkin Hafiz akan membuat semua terkejut pada malam itu? atau berulang semula kah kemenangan MUH? memukau kah persembahan Yuna pada malam itu? atau saingan mantap dari A.P.I membuat finalis lain tergugat? hahaha. Bagaimana pula dengan Juara OIAM 3 iaitu Tomok? jangan lupa juara Mentor dan vocal terbaik AJL 24 turut bersaing hebat? Kumpulan Indie popular Hujan dan Bunkface mungkin membuat persembahan yang sangat energetik? jangan dipandang rendah dengan kemampuan Stacy menari di atas pentas? dan kawalan vocal yang sangat baik dr Ana Raffali pastinya mengagumkan?

Nampaknya pentas AJL 25 kali ini diwarnai dengan pelbagai keistimewaan. Cuma siapa yang akan menang. Tu je aku nak tahu. So, siapa lah yang akan menang ni????? sama2 nantikan.

AJL25 akan diadakan pd 9 Januari 2011 di Stadium Bt Jalil.

P/s: tengah berfikir ni. nak tgk live or tgk kat tv jer? hahaha

0 Comments:

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every