Tahniah buat Wahidan yang berjaya bersaing dengan peserta2 hebat lain untuk ke Top 4 program realiti tv di Astro iaitu Masterchef Malaysia. Namun pada malam ini 4 Jan 2011, mereka akan berlawan untuk menempatkan diri ke peringkat akhir yang akan diadakan pada 8 Jan 2011.

Wahidan akan bersaing dengan Zamir, Ezani dan Amitha pada malam ini. Mampukah Wahidan ke Final?? Sama2lah kita nantikan. Perkiraannya cukup mudah, masakan siapa yang paling sedap dan memikat lidah dan hati juri maka dia lah yang akan ke final.

Wahidan merupakan satu2nya peserta yang berjaya ke Top 4 selepas beberapa peserta dr Sabah yang lain telah tersingkir seperti Terrcence dan Saiful. Harapan rakyat Sabah kini kepada Wahidan. Semoga pengalaman Wahidan dalam bidang masakan digunapakai untuk battle malam ini. Pasti boleh mengalahkan anak2 muda dalam Top 4 ituew.

Menariknya.. Juri jemputan pada malam ini adalah Adam Liaw. Siapa Adam Liaw ni? Kepada siapa2 yang tak tahu lagi.. Adam Liaw merupakan anak jati Malaysia yang mengharumkan nama Malaysia apabila menjuara Masterchef Australia Musim 2. Gituewww.

Good Luck uolss.

1 Comment:

  1. Anonymous said...

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every