First sekali aku nak pegi tengok konsert final Mentor 5 ini secara live. hahaha. Itu pun kalau dapat. Terima kasih.

Bagi aku tahun 2011 ini Mentor 5 lagi best dari program reality tv yang lain. Anda pula bagaimana? Tapi actully aku layan semua reality tv ni. (wah malunya. sambil tutup muka pakai bantal haha) Sebab menghiburkan.
Mentor 5 kali ini sudah masuk semi final. Ayish dan Aiman sudah terkeluar. Ehem... wanita2 juga yang tetap bertahan sape lagi kalau bukan Salma, Shiha, Iqa dan Ratna. Salma dan Ratna itu dari Sabah. Pada semi final ini Salma vs Ratna dan Shiha vs Iqa. Aku rasa Salma dan Iqa akan menang masa semi final ini dan mereka akan bertemu di final. Ituew jangkaan aku. Good Luck!!


Manakala di AF9, Lena dan Nera yang merupakan peserta dari Sabah antara yang masih bertahan. Persembahan mereka berdua juga makin banyak peningkatan. Good Luck untuk mereka berdua juga.

Kalau di TLTBSS di RTM1 juaranya dimonopoli dari Sabah, harap2 di Mentor 5 dan AF9 ini juga ada berita gembira untuk orang2 Sabah.

Terima Kasih.



0 Comments:

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every