Yah. Saya nampak di FB hari tu si Hary Nianti ada share link Video Promo Album dia yang bertajuk KADA POLOGOSO. Saya dengar lagu2 promo tu mmg semua bagus2. Kalau saya jumpa tu VCD atau CD saya pun mau beli. Kamu pun beli juga.


Saya copy paste dari status si Hary di FB tentang album dia ni:
Album HARY NIANTI~Kada Pologoso... akan berada di pasaran start pada 29th-31st Mei di KDCA, Penampang sempena kaamatan .... jumpa di saaaanaaaaaaaa..... Sama-sama kita perjuangkan Industri Muzik Sabah... tq very much..muahhhhhh..... ^__^

Antara tajuk-tajuk lagu dalam album Kada Pologoso ini:
1. Kada Pologoso
2. Olumis Koh Umandak
3. Kau Ku Cinta
4. Poilo Isio
5. About U
6. Tondu Lansanonku
7. Raraa Beluran
8. Ku Sempurna
9. Mandad Sisimba 2
10. Tikid Tawau
11. Iziau Nodaa


Belilah yang original. Yah akan berada di pasaran start pada 29th-31st Mei di KDCA, Penampang.

0 Comments:

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every