Bintang RTM 2009

Hari ni aku pening kepala. Sebab tetiba membaca buku dengan banyak sekali. arghh..
Awal pagi hari ni aku hantar Aunty aku kat LCCT. Dia balik Sabah. Puas juga dia bercuti di KL selama 4hari. Anak dia konvo kat pwtc. hehehe... Kebetulan kat PWTC - 17hb - 26 hb April 2009 ni ada pesta buku antarabangsa. Banyak nya buku, novel dll yg murah2..wahh..

OK bintang RTM pun aku nak layan juga. Aku tertarik bintang rtm sebab ada ramai wakil2 dr Sabah yang bertanding. Setakat ini sudah minggu ke-4 pada minggu ni. So, sepanjang 3 minggu ni peserta dari Sabah yang telah layak seramai 3 orang ke separuh akhir.. iaitu Nizam, Jo-Anne dan Ikbal. Manakala Basri pula tidak bernasib baik. Dia mengharapkan bantuan SMS. wah...

Maklumat Lanjut: http://www.bintangrtm.com

0 Comments:

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every