25 April 2009, Sabtu
Aril Tersingkir di AF!!!!

Alamak.. apa da jadi...Aril yg semakin improved setiap minggu akhirnya tersingkir pada malam selepas konsert tadi. Aril yang membawakan lagu bertajuk Nakal oleh GiGi tidak dapat memikat undian penonton.

Pengumuman penyingkiran yg dibuat oleh AC Mizal ternyata mengejutkan ramai orang. Sangkaan pada mulanya adalah peserta perempuan yang bakal tersingkir kerana berdasarkan persembahan Claudia, Aishah dan Isma kurang menyengat.

Akademi Fantasia 7 sangat seumpama tidak berdasarkan bakat lagi. Ini kerana pelajar yang membuat persembahan terbaik pada malam konsert tidak mendapat undian penonton. Lihat saja mangsa seperti Zizi, Rubisa dan Qhaud dan Adila yang sangat2 mengejutkan.

Persoalannya... adakah pengundi mengundi berdasarkan bakat???

em... apa2 saja lah kan. Kalau OIAM tu aku sangat setuju. Sebab mereka diundi sebab bakat.

hehehe....

2 Comments:

  1. ~N€dz in tH€ hOus€~ xoxo said...
    bkn sbb xde yg undi ni...
    tp sbb mybe nk selmtkn peljr len...
    hrp2 de afmasuk
    Sogoh said...
    Pa boleh buat la kan aril keluar...may be ada yang terlalai vote untuk dia...lupa kot! hehe...may be tak ada la afmasuk...apa pun , all the best untuk pelajar2 yang masih berada di akademi :)...

    p/s hehe ...tetap support untuk esther orait....

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every