4 April 2009, Konsert minggu ke-4:
Aku macam tak percaya. Dan tak percaya. Selepas konsert berakhir, proses penyingkiran pelajar telah dilakukan. Apa dah jadi kepada Zizi dan Rubisa yang diumumkan telah tersingkir!!!!! Memang SAH ia salah pengundi. Sape suruh tak mengundi. Tapi, sayang sangat2 mereka berdua tersingkir.

Saya mengikuti diary setiap hari. Sesuatu yang pelik dapat dirasai oleh Zizi dan Rubisa. Pelajar lelaki diberikan lagu Siti Nurhaliza dan pelajar wanita diberikan lagu Amy Search. Si Zizi pulak sempat menjadi pengajar kepada pelajar2 lelaki utk menyanyi lagu Siti. Tentunya mereka sedih sangat Zizi terkeluar. Si Rubisa pula asyik nangis saja dalam akademi. Ada sesuatu yg mungkin tak baik berlaku dia rasa. Well, ini kisah2 yg sedih utk diingati untuk kita semua.

Btw, berdasarkan persembahan malam tadi semua memang bagus2 lah. Bolah tahan la dorang ni. Cabaran yg diberikan dapat dipersembahkan dengan baik.


My ranking:
1. Zizi - 5stars
2. Rubisa - 5stars
3. Hafiz - 5stars
4. Isma- 4stars
5. Claudia - 4stars
6. Aisyah - 4stars
7. Akim- 3stars
8. Aril- 3stars
9. Qhaud -3stars
10. Yazid- 3stars
11. Sidi- 3stars

Rubisa




Zizi


Kedudukan pelajar sebelum undian ditutup:

PELAJAR dan PERATUSAN (%)

ISMA - 21
YAZID – 16
HAFIZ – 10
SIDI – 8
ARIL – 8
AISHAH – 8
ZIZI – 7
CLAUDIA – 6
AKIM – 6
RUBISA – 5
QHAUD - 5

Kedudukan pelajar selepas undian ditutup:

PELAJAR dan PERATUSAN (%)
ISMA - 16
HAFIZ - 14
YAZID – 12
QHAUD – 9
AKIM – 9
AISHAH – 8
ARIL – 8
CLAUDIA – 7
SIDI – 7
ZIZI – 6
RUBISA – 5


Sekali lagi patutkah Zizi dan Rubisa tersingkir??? Berdasarkan sejarah AF ini sendiri..banyak kali Afundi masuk. Astro nak pancing undi lagi...emmm...

6 Comments:

  1. ms.mARy said...
    cian diorg tersingkir...

    walaubagaimanapun kejadian

    saya mo undi c esther seorg ja..ermm..hehe
    my name is KARL said...
    mmg dh nasib diorang tersingkir..

    sape suh x afundi kan??

    msing2 ada hak masing2 nk afundi sape.. coz itu duit masing2..

    mungkin zizi n rubisa xrmai supporters...

    papepun karl ttp akan afundi akim, aril, isma & aishah
    FL Feinier said...
    Hehe.. pa buli buat lah Tody.. mang org nda minat dorg dua... kita tgk apa jadi dgn AF 7...patut dorg pilih calon pelajar yg ada pekej lebih hebat bah tu...
    azirulgcarl said...
    tu la pasal..apa boleh buat la kan..kat luar pun banyak rezeki juga....
    jeremytuah said...
    sekarang tumpukan perhatian kepada OIAM saja....
    日月神教-任我行 said...

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every