Zoom In RTM


Wah ini gambar paling special ni. Aku amik kat RTM ngan camera aku.

ZOOM IN BERSAMA FABOLUS CAT


4 Mac 2009: Kawan ada dapat tiket pegi Zoom In di RTM. Dia ajak aku pegi sana. Aku tengok senarai artis yg datang..ada pula c marsha kena jemput. Sebab Zoom In kali ni bersama dengan Fabolus Cat. Aku pun layan jer lah. Ni rakaman saja. Start jam 9mlm habis rakaman tu jam 12.30tgh malam dah. wah...lama juga lah kat dalam auditorum rtm tu. Yg penting dapat pegi. Selalu juga bah aku pegi di auditorium rtm ni. Tu pn ada masa free. hehe..


fabolus cat, marsha dan lah VE time nyanyi lagu 'papa jahat'

jgn jeles aku begambar bersama marsha...

Lah VE...haha


Nanti akan ditayangkan di RTM. Kamu tgk2 la mana tahu ada muka aku keluar d Tv. Kalau masa konsert fenomena Sofaz & Sixth Sence last year..balik2 keluar muka ku di Tv konon. Heboh juga satu kampung. Malu pula sikit...hehe..

2 Comments:

  1. Sogoh said...
    wa tody...best ko kan jumpa artis..
    hmm ada La VE lagi... :)
    zrull said...
    haha...ngam2 dapat jumpa bah..apa lagi cepat2 mau begambar konon..

    xboleh lepaskan peluang kalau sudah depan mata bah....hahahah

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every