OIAM3 Week 3



Masa hari Jumaat tu aku menonton OIAM di Hotel Armada...nasib baik sempat juga aku tengok oh. tu pun masa konsert last2 sudah. Paling penting aku dapat tengok juga c esther perform. hihi.. jalan2 punya jalan lambat balik pulak. well, pada aku malam tu si esther perform mmg mantap lah. Aku ingatkan dia akan dapat imuniti lagi..tapi takkan lah dia saja yg dapat kan. Kena bagi peluang yg lain juga.



Bagi aku OIAM week 3: 1. Esther 2. Tomok 3. Aweera 4. Amylea 5. Rizu 6. Simon 7. Pija 8. Fify 9. Anith 10. Nine

Terkeluar: Han dari labuan tu apa boleh buat lah. Semoga berjaya diluar. Ko memang best Han.

0 Comments:

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every