Lunch kat Shangri-La



Lepas saja check out dr Hotel Amarda terus aku bersiap mau pergi Lunch kat Hotel Shangri-La. Kawan dapat baucher makan lunch untuk 3 orang. So, dia pun ajak aku. Makanan memang banyak dan kenyang sangat. Sedap2 pulak tu. hehe..Last year ada juga pegi kat Hotel ni sebab ada Dinner anjuran UM. Mmg 5stars lah. Kalau boleh may pegi lagi nanti..wakaka.(mcm la kaya betul..). Lunch start jam 1pm-4pm. Apa lagi..sampai jam 4pm la kami duduk sana makan. Makanan stail buffet. Amik saja suka hati. Apa2 saja.

Lepas lunch tu mmg kenyang giler. Terus pegi KLCC. Jam 5.30pm tu kami tengok movie tajuk 'Watchmen'. Di KLCC ada TGV saja..haha. Ni filem baru. Kawan tu ajak tengok sangat. Panggung yg besar tu pun penuh bah..tapi aku pun heran..filem ini boring sangat. Aku sempat lagi tidur sekejap. mengantuk betul tgk filem tu. Tapi kawan aku cakap best konon. Nak tahu..tengok la sendiri. hehehe...Lama juga filem ni oh..habis dalam kul 8.20malam gitu..ehmm...
Masa beli tiket wayang tu..aku ada nampak si Alam (juara so u think u can dance tu..). Dia pun pun tgk wayang dengan kawan dia pompuan. Yg lawaknya...c Alam memutung berisan...haha..terus dia kena tegur oleh tu guard. Malu juga dia tu kali..hehehe..kami senyum2 saja... :P

Then..round2 Shoping komplex suria klcc tu. Beli barang sikit2 then pulang rumah. Today is a nice day lah.

0 Comments:

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every