Semalam hari Sabtu kazen sy si Jose yg kerja di Port Dickson (PD) datang KL. Sy temankan dia pegi jalan2. Nanti dia sesat..wakakaka. Sy tanya2 dia.. rupanya dia mau beli pancing ikan pulak. Susah mau cari di N.9 dia cakap. hehe. So i assumed that dia p KL semata2 mau beli pancing ikan dan aksesori utk pemancingan. ketawa juga sy sikit... hehehe. Bukan apa.. rumah dia di PD betul2 depan pantai saja. so, mmg banyak sangat masa kalau mau memancing ikan. First.. dia kecewa sebab pameran Pancing di Mid Valley di postponded ke masa yang akan diberitahu kelak. Sekali kami p sama ada pameran binatang pulak.

Then, dia nampak di majalah ada kedai di seksyen 51 yg jual pancing yang dia mau. Baru mau pegi sana rupanya sampai jam 4pm saja. mmg tak sempat lah. So, dia cakap di Kepong lagi ada kedai tu. Kira branch la tu. So kami pun pegi la di Kepong. Nama kedai tu 'Kepong Tackle'. Mmg murah alatan pancing di sana. Masa masuk kedai tu.. ramai giler orang. Tengok muka saja... mmg kaki pancing punya la. Sy pun yg tak pernah memancing buat2 muka mcm kaki pancing kononnlah..hahaha. Jgn marah yer... :P .

Baru pulak sy tahu yang mcm2 juga pancing dan peralatan memancing ni. Akhirnya siap juga c jose beli apa yg di mahu. Mcm2 la dia beli.. lebih juga rm2ratus lebih semuanya. Lepas tu kami balik dan singgah kejap di Mid Valey beli barang2. Masa mau balik ternampak c mary di bustop. Datang2 saja dia terus dia tanya kami dr karaoke ka?...haha... karaoke saja kalau dia. haha. nda apa..ada masa p redbox lagi.

2 Comments:

  1. FL Feinier said...
    wey.. cuba kono ko bgtau sya tody, camana buat muka yg macam kaki pancing tu? haha.. ada2 ja ko ni oh..

    ha? c mary? ko tingu skit kaki si mary to Tody.. ada cam muka Microfon kah? karaoke ja dia ni..haha...

    Notes: ada uda rumate sya skrg, junior baru masuk... huhuhu..teda uda katil kosong utk kau..
    My-RiE said...
    hahaha..baru saya terbaca..c Tody yg muka karoke ba..kan artis katakan..hehe..nasib baik bkn karoke jwpnnya..klu x kecewa saya tidak dibawa..hahaha

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every