Sekitar awal bulan June 2009 tetiba kawan sy call dia cakap dorang mau bercuti di Kota Kinabalu (KK). Ngam2 MAS ada buat promosi tiket. Dengan sepata kata terus sy jawab iya sy mau ikut kamu jalan2 di KK. hehe.. pada hal di Sabah tu negeri sendiri. hehe...kalau jalan2 dengan member2 mesti lagi best kan. Lagi pun kawan yg ajak sy ni bukan orang Sabah. So, sy dapat juga lah title 'tour guide' gituu... :) hahah...

Takk ramai kami yg pegi.. empat orang saja. Segala2 sudah di booked iaitu flight MAS return dan hotel. Kami stay di Imperial International Hotel konon. Well, hotel tu mmg best giler. Dekat dengan tempat2 yg penting di KK. Senang la mau jalan2. hihi.

Pengalaman semasa dalam filght.. wah.. mmg risau juga pasal kes H1N1 ni. Masa ke Sabah tu pemerikasaan kesihatan tak ketat sangat. Cuma masa kami balik ke KL tu yg kena isi form dan kena hantar. em... harap2 xde la apa2 yg tak berlaku kepada kami semua. Semoga terus sihat!!.












Antara lokasi yang kami sempat pegi: Gaya Street, Pasar Filipine, Centerpoint, 1Borneo dan lain2. Tak dapat nak tulis kat sini. haha..

Apa pun.. kawan2 yg orang sjung tu enjoy di Sabah. Terima kasih kepada Malaysiaairlines dan Imperial International Hotel yang menjadi penaja kami. wakakka... nda bah.. kami bayar juga. hahaha..

2 Comments:

  1. FL Feinier said...
    wa, berkot-kot lagi ko ar Tody.. hehe.. gitu byk kali sya p KK, pasar pelipin pun sya tida tau d mana.. kecian tul sya ne.. hehe.. anyway, next month, sya balik sabah uda.. yeahh... hehe..
    evold said...
    kasi kali kot bgus aku pnjam kot mu utk konvo ni haha3.. ckp mcm byk ja org smnjung ikut,padahal c ise ja ha3..

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every