Selamat Bulan Julai 2011

Oh tiada apa2. Agak lama sy tidak update blog ini. hahaha. busy sikit. Malas update sebab tiada sudah rancangan tv yang sy suka tengok agaknya seperti af, mentor dan lain2. Ada Kilauan Emas di Astro tapi tu untuk orang2 tua. sy tidak berapa minat. hahaha.

Sy pun tidak tahu mau tulis apa lagi. Masa sy kacau2 webcam laptop sy, tersnap la pulak pic minta puji ni. hahahaha. Di rumah ni ada gitar. Tapi, sy tidak pandai main gitar pun.


Tentu banyak hal2 yg berlaku sepanjang sy tidak update blog. Contohnya, my parents dan aunty2 and uncle datang ke KL untuk tengok Konvo adik sy di putrajaya pada 25 jun lepas. Sempat juga bawa dorang keliling2 Kuala Lumpur. Jalan mana... mesti kain juga yg dorang cari. selama 6 hari dorang di KL, harap2 dorang puas. hehehe. hahahaha.Apa pun tahniah kepada adik sy sebab berjaya menghabiskan pengajian dan konvo.

Pasal Bersih 2.0 buat demo di KL tu..tu sy tidak setuju dengan tindakan mereka. Actully, sy tidak suka ambil tahu pasal politik. Tq.

Kalau ada masa, sy mau update blog. ok.

0 Comments:

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every