Betul betul tidak sangka ada juga warga Kota Marudu yang terpilih Top40 di AF9. Tahniah dari saya. yeahh.
Tapi saringan terpaksa dilakukan sekali lagi untuk pemilihan Top25. Bijak sangat Astro sebab memberi peluang kepada penonton untuk memilih Top25 itu. Semua video semasa ujibakat ditayangkan di web astro dan sesiapa yang mau mengundi haruslah mendaftar sebagai ahli astro terlebih dahulu. Tarikh akhir mengundi 3 March 2011. Selepas saringan utk merebut Top25 ini juri2 akan memilih mereka untuk ke Top12 iaitu finalis akhir AF9. Rasa2nya adakah Yani yang baru berumur 21tahun ini akan terpilih??? Harap2lah. 

UNDI ANDA PENENTU TAKDIR MEREKA!

Anda berupaya menentukan 25 peserta yang mampu mara ke peringkat seterusnya untuk Akademi Fantasia musim yang terakhir! Tonton video uji bakat peserta-peserta ini dan undi mereka sekarang!

Keputusan adalah berdasarkan 50% undian umum dan 50% panel Astro.

Peringatan: Sebelum mengundi, anda perlu log masuk atau berdaftar sebagai ahli astro.com.my. Anda boleh mengundi sekali sahaja dalam sehari untuk setiap video.

Undi Yani AF9

1 Comment:

  1. romi flizz said...
    dia dpt tak ???

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every