Harapan supaya Nad tersingkir menjadi kenyataan
Aduh. Akhirnya Nad tersingkir pada minggu keenam. Itulah yang aku nampak kat mana2. Prestasi Nad yang tidak menyerlah membuatkan orang ramai tidak yakin dengan kemampuan Nad dalam AF8. Tapi Kalau si Nad jadi pelakon atau pengacara memang besar sekali peluang dia. hehe. Masa debaran Af8 tu mmg berdebar2 juga bila 3 perserta terendah diumumkan. Nasib baik Nad yang tersingkir. hehe. Langsung tak sedih. ahahhahhaaha.

Tak Sanggka Shahir tersinggkir di minggu ketujuh.
Shahir yang berwajah kacak menjadi peserta pilihan ke final oleh ramai pihak termasuk pengetua AF8 iaitu Norman KRU. Namun, inilah akibatnya kalau pengundi leka. Yang bagus2 tetiba boleh tersinggkir kan. 3 pelajar yg paling rendah masa tu semua lelaki dan Shahir terpaksa mengucapkan selamat tinggal. Sedih gak lah.


Kini pelajar yang masih stay Adira, Iwan, Maulana, Ain, Daus dan Farina. Ramalan pengetua bahawa yang layak ke Final adalah Adira, Ain, Iwan dan Maulana. Semoga menjadi kenyataan lah. Dan ramalan menjadi JUARA adalah Adira. yeahh!!!

Pelajar2 yang dah tersingkir seperti Shah, Anum, Ema dan Alif khabarnya sudah merakamkan single lagu mereka. Dan mereka tengah sibuk membuat persembahan kat luar. Wah. KRU memang hebat lah. Lepas tu pelajar yg kat dalam AF tu pula mcm tu juga. Siap ada Shooting lagi. wah. mantapzzzzz.

Apa pun Minggu kesembilan ni rasanya vocal tercabar lagi. Maulana dapat lagu high note. Adira dapat lagu rock. Iwan dapat lagu rancak. hehe

0 Comments:

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every