Selamat Hari Raya

Raya seperti 2 tahun lepas, masih di UM (Kuala Lumpur). Walaupun kawan2 kampus ramai yang balik kampung tapi aku buat macam biasa saja beraya di sini. Sedih tu sangat sedih. Tapi rasanya sekali skala la katakan. Aku tidak keseorangan beraya di sini. Selain rakan2 sabah yang tidak balik ke sabah (daus, gapal dll), aku ada lagi teman lain iaitu kakak dan adik2 aku. So, tidaklah sunyi sangat bahkan rasa enjoy.

Teringat pula masa raya kecil2 dulu. Aku masih ingat lagi time tu raya best giler sebab dapat baju baru, selipar baru, songkok baru dll. Time tu aku minat giler colour hijau. Pandai juga Mak aku belikan aku baju kan.

Raya time aku umur 7 tahun (1992). Aku yang baju hijau tu.Sebelah tu adik.

Raya tahun 2007 pula. Ehm..masih adakah nampak wajah aku time kecil2 dulu?..haha..yang penting still comel kan.

Raya time umur 21tahun (2007) di Universiti Malaya.



Semoga raya ni terus memberi rahmat kepada kita semua. Amin.

1 Comment:

  1. Abd.Gapal Jubail said...
    haha comel sgt..

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every