Biodata Profil Raffamie Karama

Nama : Raffamie Karama
Umur: 25 tahun
Tarikh Lahir : 23 April 1985
Bangsa : Suluk
Asal : Putatan, Sabah


Famie merupakan antara 16 perserta yang terpilih untuk rancangan reality tv iaitu Pilih Kasih 2 yang diterajui oleh Rosyam Nor. Bukan senang nak terpilih. Prosedur pemilihan  ini sangat ketat kerana yang memilih 16peserta akhir itu terdiri daripada orang2 hebat!. Selepas bertahan dari minggu pertama hingga minggu keempat akhirnnya... keputusan yang famie nyatakan tidak disangka2 oleh semua orang. Dia mengofferkan diri untuk tarik diri selepas habis show minggu keempat. seterusnya menyelamatkan 3 peserta yang mendapat undian terendah dan undian terendah dari juri malam tu. Dengar kabar, Famie ada masalah keluarga di kampung.


Apa pun tindakan yang Famie buat semoga itu yang terbaik. kalau ada rezeki nanti si Rosyam tidak akan sia-siakan bakat dia yang bagus dalam lakonan.


Good Luck.

5 Comments:

  1. dBOS-fm said...
    Apalah masalah dia ni ah? Isteri s uruh pulang sbb anak2 mula sekolah? Yg Lia Natalia tu masih bertahan kah
    zrull said...
    adui. entah lah bos. yg balik2 sy dgr org cerita di fb dia ada masalah keluarga.
    syg betul tarik diri kalau masalah lain tu x besar ba kan.
    nadiah said...
    dia betul2 ada family problem.kalau tak dia x kan tarik diri dari pilih kasih.itu memang cita2 dia dari kecil.kesian dia terpaksa mengorbankan cita-cita demi keluarga."kdg2 ape yang kt inginkan dalam hidup x kan tercapai sbb Allah punya perancangan yang lebih bagus"
    Anonymous said...
    Masalah keluarga? ye la tu...
    nak tau napa dia nak sgt2 kluar? keluarga dia suruh pulang sbb pakcik dia dapat kontrak bernilai lebih kurang RM10juta mbekal makanan rumah PATI di Tawau.. guna lesen c raffi beb.. pasal tu urgent sgt nak balik sbb perlu sain dia hahaha apa kelasss stay kt pilih kasih yg hanya mjanjikan bintang n bulan...rezeki dia la kan. ini adalah sumber yg bolej dipercayai 100%..
    zrull said...
    Anonymous

    ya ka...wahh

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every