9 Mei 2009, Sabtu.

Before that, Wah hujung minggu ni kena relax sikit. Kawan2 pun plan nak p jalan2. Wah... kami p Lunch di Hotel Shang Ri La. Buffer... so makan2 saja apa yg ada. Mmg kenyang giler. Sedap. kami start lunch jam1-jam3.30. hehehe... lama juga kan. hehe...After that, siap makan tu terus pegi KLCC. Kami tgk wayang di TGV...tajuk: X-Men Origins: Wolverine. Mmg best giler woo.. (hehe... baru kami tgk konon pada hal lama dah kuar.. hehe). Then, cuci mata di sekitar KLCC. Mahal2 bah barang sana....huhuhu...tapi sempat juga pulang rumah utk tgk AF...hehehe...

Malam ini berlangsung lagi konsert AF7 bagi minggu ke-9. Oleh kerana pelajar makin berkurang maka pelajar ditugaskan menyanyikan dua lagu untuk dinyanyikan.

Lagu tugasan Konsert Akademi Fantasia - Minggu 9
Akim - I'm Yours (Jason Mraz) & Larut (Dewa 19)
Hafiz - I Believe I Can Fly (R. Kelly) & Laskar Pelangi (Nidji)
Yazid - Where The Streets Have No Name (U2) & Aku Skandal (Hujan)
Isma - Aku Pasti Datang (Bunga Citra Lestari) & Hot N Cold (Katy Perry)

Overall, kesemua mereka menyanpaikan lagu dengan baik. Cuma Yazid agak kureng sedikit dalam menyampaikan lagu yg diberikan. Hafiz dan Akim mmg mantap. Dan tidak ada penyingkiran utk malam ini.

Seperti yang ditunggu2 oleh semua...AFmasuk yang dijanjikan telah diumumkan. Akhirnya seperti yang dijangka ARIL telah di AFmasuk. OK. Fine. Nasib Aril sungguh baik kerana diberikan peluang untuk di AFmasuk. wah... minggu depan dah final. So, final konsert AF7 ada 5 orang semuanya. All the best ok.

Persoalan timbul lagi... siapa bakal juara?????

2 Comments:

  1. Qarl said...
    ARIL JUARA!!!

    YEAH
    evold said...
    he3.. saje mgada2 tulis dlm blog, kdg2 tension ba dgn dorang.. karoke nda selesaikan masalah jgk ooo.. skg aku just dgr mp3 n melalak hu3, kasi mantap vokal lagi ni.. pa pun jgn lupa tgok Mentor ek..

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every