3hb 2 2009: Aku dijemput oleh Institut Pribumi Malaysia UM untuk makan tengahari bersama mereka. Turut dijemput adalah Jabatan Muzium Seni Asia UM, Asyik.fm, Urusetia2 dan lain2. Ini adalah kesinambungan daripada Persidangan Kebangsaan Orang Asli pada November 2008 lalu. Kebetulan masih ada baki wang selepas persidangan itu selesai. So, apa salahnya kalau ia digunakan untuk acara makan-makan. hehe..

Lunch tu pada jam 1pm. Semasa hendak berangkat ke RU UM aku mendapat sms dari Cik Mary yang tetamu yang dijemput ramai yang tak dapat hadir. Lantaran itu, dia menyuruh aku membawa beberapa orang untuk lunch bersama. So, aku bawa si Daus. Aku tahu daus ni dia cepat bertindak. Aku Ym ngan dia..dia cakap dia baru nak masak. Aku cakap kita lunch je kat RU UM. Tak payah masak.

Aku malas naik bas. Aku ajak dia naik teksi saja. Aku singgah dia kat Vista tu. Kami mmg menepati masa dengan sampai tepat di RU UM. Well, acara lunch tu simple saja. Dr. Juli bagi ucapan penghargaan sedikit then terus makan. Kami pun makan lah.

Memang makanan banyak tapi tetamu yang hadir cuma sedikit. So, nak tak nak kena 'tapau'. beg palstik akan disediakan.

Meja masih banyak kosong lagi


sedapnya makan...hehehe



lapar kah....



Cik Mary & the geng...


Btw, thanks coz menjemput aku makan bersama kamu. Memang sedap. Siap tapau lagi..hehe..

0 Comments:

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every