Tetap diingatan kenangan ini.

Ingat nak kemas dan re-arangge file2 kat dalam laptop ni. maklumlah serabut sangat.Banyak fail2 penting dah tak tau aku letak kat mana. Dah kena explore lagi setiap satu file yg beratus kat dalam laptop ni..hehe.

Lain yg dicari lain pulak yg jumpa. Klik punya klik terjumpa pula gambar waktu dulu. Terkenang juga kenangan indah itu. Bagus juga terimbas kenangan masa kat UM dulu terutamanya ketika menginap di Kolej Kedua UM. Kawan2 mmg best lah. Tak juga rugi duduk kat sana.

Ni semua masa tahun 2006. KK2 buat Kem Kepimpinan yg disertai oleh pengarah2 projek, Presiden Kolej dan orang2 penting KK2. Sy sekadar mencukupkan syarat saja. Lagi pun bas masih ada tempat kosong lagi. So, dengan baik hatinya mereka, mereka ajak aku juga. Terima kasih ye. :P



Jauh Perjalanan. Tertidur sepanjang jalan.



Puncak Gunung Berembun, Pahang.



Bergambar di puncak dengan gembira sekali.



Menunggu masa untuk makan.



haha...sedapnya makanan...hehe



Cantikkan Khemah kami. Best kan.



Girls: sesi memasak makanan. Sedap la korang masak.


Guys: Pun masak sedap juga. hehe

well, apa pun ini adalah kenangan. aku masih ingat lagi wajah comel mereka semua. Walaupun ramai yg dah grad mcm aku tapi still keep in touch la. Good luck ye.
:P
P/s: Tak rugi aku explore file2 dalam laptop aku. Banyak lagi gambar2 lama membangkitkan memory. aku akan coretkan ia semuanya di blog ini. hehe. ok/

0 Comments:

Post a Comment



Blog ini tidak mengkhusus dalam bidang tertentu. Penulis bebas menulis apa sahaja dalam blog ini (Blog Rojak). Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa.

 

Blogger Template | Created by Adam Every